Naše prostory jsou vhodné pro pořádání firemních i soukromých akcí: svatby / oslavy / semináře /školení / konference / výstavy / prezentace výrobků / workshopy / rauty a bankety / přehlídky / výukové a vzdělávací semináře. Obzvláště na podzim a v zimě jsou velmi využívány naše prostory pro firemní meetingy, akce a večírky. Vítány jsou u nás také rodinné oslavy / večeře / promoce.
K dispozici máme dva salonky, které lze pohodlně spojit v jeden velký sál s rozlohou 105 m² a denním světlem. Dle potřeby lze zatemnit okna. Přímý vchod do sálu z restaurace i z parkoviště.
Parkování možné v areálu na parkovišti společné s firmami v okolí, nebo lze využít parkovací dům, který je vzdálen pouze 6 minut pěšky. 1 stanice MHD od vlakového nádraží.
Samozřejmostí je moderní audiovizuální technika. Na přání vám objednáme speciální výzdobu a zajistíme občerstvení formou rautu, koktejlu či servírovaného menu.
Cena pronájmu je vždy individuální podle rozsahu a náročnosti akce. Kontaktujte manažerku hotelu Veroniku Hůrkovou hurkova@greengondola.cz, tel. +420 736 612 122). Na míru Vám sestavíme předběžnou kalkulaci a projednáme Vaše přání.